ASSALAMUALAIKUM



Rabu, 21 September 2011

WORDLESS WEDNESDAY- KETABAHAN SEORANG NELAYAN



12 ulasan:

Puan Kutu berkata...

bergelumang dengan ombak..tp nelayan skang kaya dah.ikan mahal.hehe..

puanbee berkata...

ni mesti di pulau pinang nih ..

NzA berkata...

tnpa mereka xmerasalah kita makan makanan yg enak2 dr laut...

anggunpesona berkata...

Pn. Kutu
Mmg ikan dah mahal. Nak jadi penternak ayam lah pulak.

anggunpesona berkata...

*Bn Bee
Mmg tepat tekaan Bee. Akk ambil gambar ni masa jungle tracking kat hutan Taman Negara Penang.

anggunpesona berkata...

@NZA
Betul3. Kalau tak de mereka alamat makan ayam aje le kita. Tak lalu le pulak.

addinahumaira berkata...

ayam pun dah mahal skrg ni..klau jd penternak ayam pun boleh kaya jgk..tp ikan lg best kan.

anggunpesona berkata...

@addina
Ikan lebih sedap dan tak jemu berbanding ayam

Niena Pengembara Ilahi berkata...

bertarung nyawa demi mncari sesuap nasi

anggunpesona berkata...

@Niena
Bukan senang nak mencari rezeki.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

sebab ada nelayan kita dpt makan ikan sedap!

anggunpesona berkata...

@Rina
Kalau tak de nelayan ikan masin pun tak merasa. Hihihi