ASSALAMUALAIKUM



Rabu, 3 Ogos 2011

WORDLESS WEDNESDAY - CHEESE TART

10 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

my peberet!

Puan Kutu berkata...

tak berapa suka tart.sy suka samperit.hehe..

anggunpesona berkata...

*Rina
Cheese Tart tu kawan akak bagi untuk berbuka puasa. Pencuci mulut katanya. Rezeki puasa ketiga.

anggunpesona berkata...

*Pn Kutu
Bayang kan semperit atas dia ada cheese. Sedap tu....hihihi

NzA berkata...

sedapnya........nasib baik masih waktu sahur. terliur.

anggunpesona berkata...

*NZA
Mmg sedap lebih-lebih lg dibuat dgn kasih sayang oleh seorang kawan. Org memberi kita merasa.

kayrul-shah berkata...

sedapnya...favourite tue..selalunya beli je la. nak buat tak reti..hehehhe

anggunpesona berkata...

*Kayrul-Shah
Akak pun sebab org bagi, kalau nak buat sendiri alamat tak merasa le.

siti asiah berkata...

buat sendiri ke nie???...cam sedap je tu...:)

anggunpesona berkata...

*Siti asiah
Tart ni kawan akk yg bagi untuk berbuka katanya. Mmg sedap sebab dia buat dgn penuh kasih sayang. hihihi